De koffer zit dicht! - Reisverslag uit Wiesel, Nederland van Liesbeth Buitendijk - WaarBenJij.nu De koffer zit dicht! - Reisverslag uit Wiesel, Nederland van Liesbeth Buitendijk - WaarBenJij.nu

De koffer zit dicht!

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

11 April 2017 | Nederland, Wiesel

Het is bijna zover! Morgen ochtend vertrek ik voor vijf maanden naar Canada :) Na heel veel moeite en met behulp van vacuüm zakken is het dan toch gelukt om de koffer dicht te krijgen en ben ik klaar voor de reis. Al met al zal ik bijna 24 uur onderweg zijn en hoop ik om 3:30 uur aan te komen bij het bedrijf in Roblin (Manitoba) waar ik twee maanden zal blijven. Meer informatie over het bedrijf vind je op: www.radfordranch.com
Via dit blog zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn reis en belevenissen.

  • 11 April 2017 - 19:35

    Rianne:

    Liesbeth heel veel succes en plezier bij dit nieuwe avontuur.

  • 12 April 2017 - 22:37

    Karin:

    Liesbeth, geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 02 April 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 2234

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 14 September 2017

Liesbeth in Canada

Landen bezocht: