De tijd vliegt - Reisverslag uit Coalhurst, Canada van Liesbeth Buitendijk - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Coalhurst, Canada van Liesbeth Buitendijk - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

29 Augustus 2017 | Canada, Coalhurst

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen en voor ik het wist was het einde van de zomer in zicht en waren alle kampen voorbij. Na de packtrip hebben we nog een familiekamp gehad, een special needs familiekamp en een teenbase kamp. Bij het special needs familiekamp kwamen er gezinnen die een kind hebben met een handicap. Het was zo mooi om te zien hoe de kinderen genoten van het kamp en het paardrijden. Er was een jongetje die twee jaar geleden op het kamp was geweest en toen op het paard Duke had gereden. De eerste vraag die hij stelde toen hij aankwam was of Duke er ook was en toen hij hoorde dat Duke er nog was sprong die een gat in de lucht en was zijn hele dag weer goed.
Het teenbase kamp werd op de andere locatie van Blue Bronna gehouden waar ze alleen tenten hebben, een gasfornuis buiten en outhouses. Tijdens dat kamp hebben we verschillende activiteiten gedaan. Onder andere een dagrit te paard en we zijn twee dagen wezen hiken waarbij we in de bergen overnachten in de open lucht. De laatste avond dat ik bij Blue Bronna was zijn we naar een rodeo geweest in de buurt. Dit was erg leuk.
Zondag middag werd ik door mijn oom en tante opgehaald en nu ben ik voor twee weken bij hen in Coalhurst. Ik geniet hier nog ontzettend, maar de tijd vliegt, want over anderhalve maand, op 12 oktober, ben ik weer thuis.
Ik heb de afgelopen tijd zoveel meegemaakt dat het lastig is om het allemaal te beschrijven, maar ik hoop dat ik nu wat foto’s toe kan voegen zodat jullie een beter beeld krijgen van Blue Bronna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 02 April 2017
Verslag gelezen: 642
Totaal aantal bezoekers 2241

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 14 September 2017

Liesbeth in Canada

Landen bezocht: